Expedieri și returnări

Informatii Transport

Comenzile sunt prelucrate în 1-2 zile lucratoare de la primirea lor și aveti posibilitatea de a alege intre serviciile de curierat rapid, oferite de Dragon Star Courier si Fan Courier. O alta metoda, pe GRATIS este preluarea personala a coletului la Oradea.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului si valoarea rambursului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă.

Valoarea transportului va fi suportata de catre cumparator. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

Va rugam verificati pagina Curierilor pentru a afla taxele de curierat, tinand cont de ruta curierilor, greutatea coletului si de valoarea rambursului. 

DRAGON STAR Curier http://curierdragonstar.ro/tarife/

FAN COURIER http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/

 

Produse FRAGILE

In cazul produselor FRAGILE livrate prin curierat se va fi aplica un cost adițional  reprezentand asigurarea expeditiei astfel că, vă rugăm să ne contactați înainte de a alege astfel de produse. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile. Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

In momentul sesizarii a unor deteriorari a coletului (vizibil in exterior) sau a produselor fragile din interior (zgomot ciudat), va rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa ne trimiteti pe mail impreuna cu pozele doveditoare.  Astfel dupa incheierea procesului de despagubire (acordat de firma de curierat), la urmatoarea dvs comanda va putem oferi aceeasi produs din nou (in functie de stocul disponibil) sau vi se va acorda discount in valoarea produsului deteriorat.

 

 

Informatii Returnare

Toate produsele comercializate de vanzator indeplinesc prevederile legale nationale in vigoare cu privire la calitatea produsului.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Clientul are obligatia de a notifica in scris vanzatorul prin email (office@PentruBar.ro)  privind intentia sa de a efectua returnarea produselor. Produsul returnat este necesar sa se gaseasca in aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de uzura, zgarieturi, socuri mecanice, etc), in ambalajul original si impreuna cu documentele de care a fost insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. 

 Livrarea catre vanzator a produselor returnate se va efectua prin aceeasi metoda prin care s-a efectuat si livrarea lor initiala, cu asigurarea lor pe perioada transportului si pe costul exclusiv al cumparatorului. Contravaloarea produselor se poate folosi la alte comenzi online, sau se va restitui in termen de 14 de zile de la data returnarii, prin transfer bancar sau prin mandat postal. Cheltuielile de restituire vor fi suportate de cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfi

Toate produsele comercializate de vanzator indeplinesc prevederile legale nationale in vigoare cu privire la calitatea produsului. A NU se lasa la indemana copiilor !

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Clientul are obligatia de a notifica in scris vanzatorul prin email (office@PentruBar.ro)  privind intentia sa de a efectua returnarea produselor. Produsul returnat este necesar sa se gaseasca in aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de uzura, zgarieturi, socuri mecanice, etc), in ambalajul original si impreuna cu documentele de care a fost insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. 

 Livrarea catre vanzator a produselor returnate se va efectua prin aceeasi metoda prin care s-a efectuat si livrarea lor initiala, cu asigurarea lor pe perioada transportului si pe costul exclusiv al cumparatorului. Contravaloarea produselor se poate folosi la alte comenzi online, sau se va restitui in termen de 14 de zile de la data returnarii, prin transfer bancar sau prin mandat postal. Cheltuielile de restituire vor fi suportate de cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfii.

 

 

Aparate electrice:

Garantia pentru durata medie a produselor de 24 luni pentru persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice, va fi mentionata pe factura fiscala,  impreuna cu seria aparatelor. In caz de necesitate a unei reparatii de garantie, produsul se va prezenta la furnizor in ambalajul corespunzator  cu seria aparatului afisat.

Blenderele Hamilton Beach HBB908 si HBB250-RIO sunt proiectate sa fie folosite DOAR cu gheata maruntita si NU sunt recomandate pentru uz comercial !

Comercializam si piese de schimb, de uzura zilnica care nu intra in garantie, cum ar fi: kit reparatie ambreiaj, kit reparative cutite, cap rezerva pentru storcatoare citrice, recipiente din polycarbonat si metal, etc.

 

 

Produse din metal sau plastic:

Curatarea acestor produse se poate efectua cu apa calduta cu detergent lichid (detergentul solid sau praf, poate zgaria suprafata produselor). Dupa spalare, trebuie sterse cu carpa uscata pentru evitarea oxidarii. Deteriorile in urma folosintei eronate a produsului sau chiar socuri mecanie/termice/chimice duc la pierdera garantiei.

 

 

Sticle si Shakere FLAIR:

Deoarece produsul este destinat exercitiilor de aruncare in aer si cadere libera,  este posibil sa intre in contact cu solul. Garantia vizeaza acea perioada in care produsul este folosit deasupra unui teren acoperit cu un strat de covor special, numit “covor bar cauciuc” care sa aiba dimensiunile de CEL PUTIN 150 x 90 cm, inaltime 1 cm, ca sa asigure evitarea impactului, obiectului cu solul. In lipsa actelor doveditoare despre achizitionarea acestui “covor bar”,  garantia pierde valoarea in momentul folosirii obiectului fara acest strat protector.

 

 

Produse din sticla:

Curatarea acestor produse se poate efectua cu apa calduta cu detergent lichid (detergentul solid sau praf, poate zgaria suprafata produselor). Dupa spalare, trebuie sterse cu carpa uscata sau lasate la picurat, cu gura in jos.

Produsele fragile sunt trimise cu asigurare de transport. 

VERIFICATI COLETUL PRIMIT !!! Daca prezinta urme de deteriorare sau - in cazul obiectelor fragile - se aude zgomot ciudat (cioburi),  va rugam sa cereti curierului intocmirea unui proces verbal de constatare, pe care – impreuna cu poze doveditoare despre incident - sa ne trimiteti pe email (office@PentruBar.ro)  Astfel la urmatoarea dvs comanda vi se vor trimite aceleasi produse SAU se vor scadea valoarea lor din valoarea urmatoarei comenzi. 
ATENTIE !!! Dupa plecarea curierului, ulterior nu veti mai avea posibilitate de a intocmi procesul verbal pe baza caruia sa primiti despagubiri !!!

 

 

Ambalaje:

Deseurile de ambalaje se colecteaza in containerele inscriptionate cu denumirea materialului pentru care sunt destinate si fabricate sau inscriptionate in mod corespunzator in culorile: ALBASTRU: deseurile de ambalaje din hartie si carton, GALBEN: deseurile de ambalaje din plastic, VERDE: deseurile de ambalaje din sticla, GRI: deseurile reziduale si metalice, MARO/GRI: deseurile BIOdegradabile.

 

 

 

Va multumim pentru alegerea facuta